Dat zangeres Gwen Stefani een voorliefde heeft voor make-up is niet onbekend. De goedlachse superster verschijnt amper in het openbaar zonder haar karakteristieke rode lippenstift. Dat ze echter zó gek is op beauty en make-up producten dat ze een deal tekent met beautymerk Revlon had wellicht niet iedereen verwacht. Aan online magazine WWD vertelt ze meer over de deal en haar grote liefde voor dergelijke producten.
LEES OOK
Villa Gwen en Gavin te koop: 35 miljoen dollar, heb je even?
Open over liefde
Hoofd Marketing van Revlon, Benjamin Karsh, vertelt dat Gwen niet zomaar is uitgekozen als het nieuwe wereldwijde gezicht van het merk. Volgens hem staat Gwen symbool voor liefde, positiviteit en waarheid. Ze is sinds ze bekend is altijd heel eerlijk geweest over haar voormalige huwelijk met Gavin Rossdale en heeft nu bekend gemaakt dat ze een fling heeft met Blake Shelton, een van haar collega’s bij The Voice of America. Volgens Benjamin past deze persoonlijkheid precies bij de Choose Love campagne van het beautymerk.
Verleden als make-up artist
Een ander leuk weetje is dat Gwen naast haar typische rode lippen nog een ander verleden heeft in de make-up. Voordat ze bekend werd heeft ze namelijk als make-up artist gewerkt in de plaats waar ze woonde. Ze was daar aan de slag voor het duurdere merk Borghese en het merk Ultima II, wat toevalligerwijs weer een onderdeel is van Revlon. Haar grootste doel toen was om klanten zelfvertrouwen te geven en te laten zien hoe ze hen kon inspireren door middel van make-up en beautyproducten. Dat is iets wat ze nu weer wil gaan doen met haar deal bij Revlon.